Header Ads Widget

Ankara Karo taşı ve Karo taş ustaları

Karo taşlarının geniş ürün yelpazesi ve renkleri vardır. Karo taşı Ankara firmalarında bütün renk ve modelleri bulabilirsiniz. Ankara Firmalarında zemin için duvar için olan bütün modelleri bulabilirsiniz. Kişiye özel tasarlanan ürünler müşterinin kendi tasarladığı ürünler ya da standart modellerde olan ürünleri bulabilirsiniz. Az miktarlarda da karo taş satın alabilirsiniz. Dayanıklı ve doğal malzemeler kullanılan karo taşları sağlığa zararlı madde içirmez. Duvar kaplamasında kullanılan malzemeler rutubet önleyici leke tutmayan özellikte yapılmaktadır. Dış mekân yer kaplamasında kullanılan karo taşlar tonlarca yük taşıma kapasitesindedir. Dondan sıcaktan etkilenmez yıllarca yeniliğini korur. Dış mekân duvar kaplamasında kullanılan malzemeler boya istemez renklerindeki canlılığı yıllarca korur.

Kara taşlarının satıldığı karo taş Ankara firmalarında servis ve montaj işleri de yapılmaktadır. Usta zanaatkârların titizlikle yaptığı taşları yine tecrübeli elemanlar monte ederek en iyi sonuç elde edilmiş olacaktır. Yılların tecrübe kazandırdığı ustalar en kaliteli taşları en güzel modelleri üreterek dekorasyonlarınızda en iyi sonucu almanızı sağlayacaktır. Ankara firmalarından ürünün en kalitelisini ustanın en tecrübelisini bulabilirsiniz. Katologtan seçeceğiniz modeldeki karo taşı renk skalasından beğeneceğiniz renkle çalışarak istediğiniz yere uygulamasını yaptıktan sonra dolgu malzemesi ile doldurduktan sonra anahtar teslim olarak size teslim ediyoruz.  Ürünlerin çeşitliliğinin bol olduğu karo taşı Ankara firmalarından sizinde zevkinize uygun bir model ve renkte karo taşı bulabileceğiniz in garantisini veriyoruz.

Karo taşlar birçok alanda kullanılmaktadır. İç mekân için olanları farklı duvar için olanları farklı dış mekân için olanları farklıdır. Her biri ayrı işçilik her biri farklı malzeme ister bütün bunları itina ile yapacak ustalar gerekir. Karo taş ustası karo taşların yapımında karışımları, ayarlar renklerini ayarlar, şeklini ayarlar, en son döküm işini de yapar ve zanaatkârlarda fason üretime geçirir. Taşların bazıları tamamen el işçiliği gerekir bu taşlarda usta kendi sanatını konuşturur. Titizlikle yapılan taşlar dekorasyonlarda yerini alır. Bazıları ise fabrikalarda üretilen karoların üzerleri boyanarak yapılır, çini karolar gibi… Genellikle dış mekân ve peyzajda kullanılan karolar fabrikalarda fason üretimle üretilir. Her taşın yapımı montajı farklıdır. Karo taş ustaları bütün bunları itina ile yaparak müşterilerine sunmak zorundadır.

Karo taşların satışının yapıldığı firmalarda genellikle karo taş ustası bulunur. Karo taşları satın alan müşterilerine taş ustaları göndererek montajının yapılacağı gibi sadece taş satışı da yapılmaktadır. Firmalarda bulunan karo taş ustaları deneyimli olurlar ve taşlarınızın montajını düzgün bir şekilde yaparlar. Taşların montajı düzgün olmazsa taşlarınız güzel görünmeyecektir. Taş döşenecek yerin zemininin de uygun bir dolgu malzemesi ile düzeltilerek uygulanması gerekir. Aksi halde taşlar eğri büğrü olacak dekoratif durmayacaktır. Karo taş ustaları taşların bütün aşamalarını itina ile yapmak zorundadırlar. Aksi halde istenilen sonucu elde edemeyeceklerdir.  

Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Ankara karo taşı ustası2 Ağustos 2016 11:34

    Merhaba benim Ankara'da karo taşı işlerim var ve bunun yapılması gereken alan biraz tesviye isteyen bir alan öncelikle buraya toprak çekilip sonrasında zemine çakıl taşı serilip üzerine beton atılacak ve onun üstüne karo taşı döşetmeyi düşünüyoruz sizlerin usta olduğunuzu gördüm eğer bu işe bakarsanız karo taş yapımı konusunda bana karo taşı fiyatları hakkında yer keşifi yapıp fiyat verirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. Ankara Karo taşı yapımı19 Ağustos 2016 13:53

    Ankara Karo taşı uygulaması yapan bir firma ararken sizi buldum internet üzerinden size bir kaç sorum olacak bu karo taşları üzerine araba çıkanları varmı sağlam olanlardan lazım bana hem bahçeme hem villa girişlerine hemde otopark alanlarına karo taşı döşenmesi gerekli bir fiyat almak istiyorum ortalama karo taşı fiyatları nekadar ve işçilik uygulama dahil 500 metre alan için 1. sınıf karo uygulaması nekadar oluyor

    YanıtlaSil
  3. Ankara Karo taşı fiyatları23 Ağustos 2016 13:41

    Ankara Karo taşı fiyatı hakkında bir maliyet hesaplatmak istiyoruz apartmanımızın hem giriş hemde yürüyüş yolları yapımı için düşünülen karo maliyeti kalitesine göre sıralarsak 1. 2. 3. kalite taşların fiyatları nekadar uygulama dahil fiyat istiyoruz

    YanıtlaSil
  4. Ankarada Karo taşı yapan usta lazım bana bizim çok az bir yerimiz var yövmiye ile yapacak bir usta verebilirmisiniz bana lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  5. Karo taşı ustası9 Eylül 2016 00:38

    Ankarada Bizim bir süredir yapımını sürdürdüğümüz işyerimizin tadilat işleri bitmiştir ve sizinle karo taşı işleri için görüşmemiz gerekmektedir 4 bin metre kare civarında karo taşı işlerimiz vardır ve estetiğe önem veren işinin uzmanı usta kadrolar ile çalışılması gereken ince işlerimiz ile alakalı sizinle görüşmek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Karo taşı firması10 Eylül 2016 14:27

    Merhabalar sevgili yönetici bizim Çankaya bölgesinde yapılmasını istediğimiz bahçeiçerisinde karo taşı döşenecek alanların ölcülerini alıp bize bir teklif verme şansınız varmı bizim yaklalşık olarak 3500 metre alanımız var yerine gelip bakarsanız karo işlerimizi sizinle anlaşmamız olabilir

    YanıtlaSil
  7. Gölbaşı karo taşı15 Eylül 2016 14:24

    Gölbaşı karo taşı uygulaması yapan ciddi bir firma aramaktaız sizinle bir görüşme sağlamak için önce gelip yerine bakmalısınız ve bana uygun bir maliyet sunmanız gerekiyor eğer teklif vermek isterseniz buyurun gelin

    YanıtlaSil
  8. Gölbaşı Karo taşı ustası22 Ekim 2016 00:54

    Gölbaşı ilçesinde bizim karo taşları işi için sizden fiyat almıştım eğer bugün müsaitseniz gelebilirseniz çok mutlu oluruz toplantımızı yaptık ve karar aldık burtadaki Karo taşı işçiliği verilecektir marka ise Özkul karo taşı düşünüyoruz

    YanıtlaSil
  9. Çankaya Karo taşı ustası24 Ekim 2016 01:43

    Ankara Çankaya da Karo taşı uygulaması yapılması lazım apartman çevremizde 200 metre alan için düşünülen bu ortama hemen acilen yapılması gerekli biz bir fiyat teklifi almak istiyoruz bana yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  10. Karo taşı uygulaması20 Ocak 2017 13:32

    Merhaba bizim apartman çevresine karo taşı uygulaması yapılması lazım karo taşlarımız var eski yerinden sökülerek yeni taşların döşenmesi için sizden bir fiyat teklifi istiyorum bana acil olarak dönerseniz burada biraz çamur olma var onun için biran önce yapılması lazım

    YanıtlaSil
  11. Karo taşı yapan usta lazım18 Temmuz 2017 04:43

    Karo taşı yapacak iyi bir usta ihtiyacımız var sizlerden ricam bana buraya gelip bir bakıp ve bir katalog varsa eğer bizim işimizi yapmanızı rica ediyorum eğer iş güzel olursa tüm evimin mutfak ve banyo kısımlarınıda yaptırmak istiyorum

    YanıtlaSil
  12. Mrhb 48 metrekare kilit tasi sökülüp karo tası yapim isimiz var. Bir usta ariyoruz

    YanıtlaSil
  13. Karo Taşı Fiyatları Ankara20 Mart 2022 09:11

    Karo taşı fiyatları için sizden teklif almak istiyorum beni Gölbaşı ilçesinde bir alanım için karo taşı ustası arıyorum. Beni hemen aramanızı rica ediyorum iletişim bilgilerimi size gönderdim iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  14. Karo taşı yapımı Ankara23 Mart 2022 02:03

    Karo taşı yapacak ustalar aranıyor iletişim için bana mail göndermenizi rica ediyorum büyük bir işin ihalesini aldık ve çok sayıda usta gerekli bize götüre veya yövmiye olarak çalışacak arkadaşlar bize numaranızı gönderin

    YanıtlaSil
  15. Karo taşı ustaları24 Mart 2022 04:05

    Karo işlerimiz için uzman ekiplerle çalışmak istiyoruz sezonu bitirecek işler vardır m2 fiyatınız ile birlikte malzeme bize ait işçilik size ait olacak şekilde firma veya ustalarımızın Karo taşı işi yapanlardan ricamız bize iletişim numaralarınızı gönderin

    YanıtlaSil