Header Ads Widget

Kilit taş fiyatları ve Kilitli parke taşı uygulamasi

Kilit taşların fiyatları değişkendir her bütçeye uygun kilit taş vardır. Bunlardan kilit taşın yapımında kullanılan malzemeler. Taşların oluklu oluşu döşenirken uygulanan işçilik, desen koyulması gibi, birçok etken kilitli taş fiyatlarını etkiler. Kilitli taşların fiyatları metre kare cinsinden hesaplanır. Ayrıca metre karedeki taşların ağırlığına göre de hesaplanabilir. Metre karesi yaklaşık 24’ten başlayarak 150 TL’ ye kadar olan fiyatta kilitli taşlar vardır. Bütçenize ya da zevkinize hangi taş uygun ise onu seçerek üzerine sevkiyat ve işçilik ücreti de eklenerek birim fiyat belirlenir. Firmaların çoklu alımlarda indirimli ücret uygulaması vardır. Kilit taş fiyatları ve Kilitli parke taşı uygulaması, Kilitli taş maliyeti, Kilitli parke taşı fiyatı, Kilitli parke taş maliyeti, Kilitli parke taşları, Kilitli parke taşı uygulaması, Kilitli parke taş uygulamaları hepsi burada.
Kilitli taşlar diğer dış mekân zemin kaplamalarına göre oldukça uygundur. Kısa sürede uygulandığı ve döşenmesin inde kolay olduğu için işçilik fiyatları da daha uygundur. Asfalt yapımı da oldukça zahmetli fiyatının da yüksek olması ve kilit taşlara göre görüntüsü nünde iyi olmaması sebebiyle artık şehir içlerindeki yolarda da kilitli taşlar kullanılmaktadır. Sürtünmeye aşınmaya dayanıklı ve su emme konusunda da bir miktar suyu emebildiği için ve su biriken yerlere oluklu taşların da döşenmesi ile suyu istenilen yere taşıyabilmemiz sebebiyle kilit taşı fiyatları bütün bu olumlu yanlarına göre çok uygun fiyatlarda satılmaktadır. Fiyatının uygun olması ve çok kısa sürede döşenmesi sebebiyle şehirlerde belediyelerde kilitli taşları tercih etmekte uygun fiyata güzel görüntü veren renkli şehirler inşa edilmektedir.

Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. Kilitli parke taşı fiyatları24 Temmuz 2016 14:00

    Ankarada kilitli parke taşı fiyatları araştırması yaparken sizi buldum benim bu konuda bir fikir edinmem gerekli bizim hobi bahçe var ve buraya hem yürüme yolu yapılacak hemde çardak altına kilitli parke döşenecek hemde garajıma bir zemin döşemesi yapılması gerekli benimle irtibat kurarmısınız

    YanıtlaSil
  2. Kilit Taş Fiyatları24 Ağustos 2016 01:06

    Kilit Taş fiyatları bütçemize uygun mu bunu öğrenmek istiyorum bizim otopark alanına betonmu atsak daha az maliyeti olur kilit taşımı döşesek fiyat uygun olur bunu nasıl öğrenirim bana yardımcı olursanız sevinirim 10 cm kalınlıkta beton ve 400 metre alana beton serilmesi ayrıca aynı alana 6lık kilit taş döşenmesi yapılırsa hangisinin maliyeti uygun olur

    YanıtlaSil
  3. Kilitli parke taşları8 Eylül 2016 02:24

    Kilitli parke taşları üç boyutlu renkli kilit taşları var ve süper görünümü var ben bunların metre fiyatını öğrenmek istiyorum ve bunların ömrü kaç yıl oluyor eski taşlar çok kötü durumda ve zemin dağıldı gitti ben bu zeminin dagılmaması için yere beton atmam gerekirmi kilit taşları çok kötü görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Gölbaşı Kilitli parke taş fiyatları15 Eylül 2016 14:28

    Gölbaşı Kilitli taş fiyatları araması ve araştırması yaparken size ulaştım benim buraya yapılacak taşların 3 boyutlu olmasını istiyorum ve kelebek kilitli taş diye birşey var onu çok begendim bana net bir fyat verirseniz sizi buraya davet edip detayları konuşmak istiyorum bana ulaşmanızı önemle arz ederim

    YanıtlaSil
  5. Çankaya Kilitli parke fiyatları25 Eylül 2016 00:36

    Ankara Çankaya yıldız tarafında bizim 3 dairelik apartman çevresine kilitli parke taşı döşemesi yapılacak ilk olarak bütce uygunmu diye sizden bir fiyat almak istiyorum eğer fiyatlar uygunsa sizi davet edeceğim

    YanıtlaSil
  6. Ümitköy Kilitli parke taşı9 Ekim 2016 01:04

    Ankara Ümitköy yakınlarında Kilitli parkle taşı işlerimiz için sizinle gecen sene konuştuk ama bizim başka işlerimizin yapımı söz konusu oldugu için bu işe başlayamamıştık şimdi bizim apartmanın diğer işleri kople bitti ve sadece kilitli parke işlerimiz kaldı burada uygulaması yapılacak alanın önce tesfiye edilmesi gerekli bana bu konuda uzman bir ekip göndermelisiniz

    YanıtlaSil
  7. Kilitli Parke17 Ekim 2016 13:27

    Kilitli parke uygulaması yapan güçlü bir firma ile çalışma yapılacaktır ekiplerinizin devlet ihale işleri yaptıgınızı gördüm benimde bir ihale işim var bana yardımcı olursanız bu tür işlerde beraber çalışabiliriz

    YanıtlaSil
  8. Eryaman Kilitli parke taşı fiyatları22 Ekim 2016 00:58

    Ankara Eryaman Kilitli parke taşı fiyatı hakkında gecen sene bir iş yaptırmıştım size ve işinizi temiz yapmanız sonuçu 300 metre yeni otopark alanı için yine sizden fiyat almak istiyorum sayın Elvan Yıldız ın dikkatine yine Elvan bey gelirse çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
  9. Kilitli parke fiyatları20 Ocak 2017 13:36

    Kilitli parke fiyatları hakkında sizden bir teklif almıştım ama yaptıramamıştık şimdi bütcemizi topladık apartman olarak para toplamamız biraz zaman aldı bu aralar gelip işin yerine bakmanızı rica etsem gelirmisiniz

    YanıtlaSil
  10. Kilitli parke taşı fiyatları Ankara18 Temmuz 2017 04:20

    Kilitli parke taşı fiyatı lazım bize bir ihaleye hazırlanıyoruz ve işçilik + malzeme konusunda sizinde görüşlerinizi almak istiyorum eğer işin yapılması gereken yerde beraber bakar ve net bir fiyat çıkartabilirsek bu ihalede sizinle ortak çalışma düşüncemiz vardır sizin içinde uygunsa kilit taşı fiyatları konusunda görüş birliği yapmak adına sizi buraya davet ediyoruz

    YanıtlaSil
  11. 100 metrekare bahçe alanı konyada en uygun tas doseme yada beton dokme maliyet ne olur

    YanıtlaSil
  12. Çankaya Kilit taşı fiyatları20 Mart 2022 09:08

    Çankaya'da apartman sitesi içerisindeki alanımızın otopark ve yürüme yollarındaki eski kilit taşları sökülerek yerine yenileri takılmasını istiyorum ben site yönetimi adına size yazıyorum bana en kısa süre içerisinde geri dönüş yapmanızı rica ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişim numarasından geri dönüş sağlanmıştır

      Sil
  13. Kilitli parke taşı fiyatı20 Mart 2022 13:50

    Ankara içi kilitli parke taşı fiyatı araştırırken sayfanıza ulaştım kilitli parke taşın m2 birim fiyatı 2022 yılı içinde ne kadar aralığında satılıyor ve fiyatlara işçilik nakliye eklenirse fiyatlar ne kadar oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilitli parke taşı 6'lık 46 TL ve nakliye bölgesine göre değişirken işçilik fiyatları yeri görmeden fiyat vermenin imkanı yoktur iyi akşamlar dileriz.

      Sil
  14. Gölbaşı Kilit taşı ustası21 Mart 2022 01:14

    Merhabalar Gölbaşı kilitli parke taşı uygulaması yapılacak alanımız var 1900 metre gibi bir alanın içerisindeki bazı yerilerin kilitli parke taşları ile döşemesi yapılacaktır sizlerin ortalama bir maliyet verme imkanınız var ise bana yardımcı olmanızı rica ediyorum iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  15. Etimesgut Kilitli taş fiyatları22 Mart 2022 01:06

    Etimesgut Eryaman Kilitli parke taşı uygulaması yapan ve kaliteli işler çıkaran firmalar veya ustalardan yardım istiyoruz. Yerimiz bir sitenin otopark alanı olduğu için eski taşlar sökülüp yerine yeni taşların takılması lazım ortalama 4600 m2 alan için sökme takma işleri m2 birim fiyatı ne kilitli taşları dahil fiyat almak istiyorum

    YanıtlaSil
  16. Çankaya Kilit taşı Ustası23 Mart 2022 01:54

    Merhabalar sevgili firma yetkilileri bizim Çankaya'da Kilitli taş ile otopark zemini için bir alanımız var aslında mevcutta kilit taşı var ama burası çökmeler meydana geldiği için komple sökülmesi gerekiyor ve yeniden zemin sertleştirilmesi yapılarak döşenmesi gerekiyor bana bu iş ile alakalı bir keşif ekibi yönlendirebilir misiniz

    YanıtlaSil
  17. Ostim Kilitli taş fiyatları24 Mart 2022 04:08

    Ankara Ostim sanayi sitesinde bir fabrika çevresine yapılacak 1200 metre kare alana 6 lık kilitli taş birim fiyatı ve ayrıca işçilik ile birlikte fiyat araştırması yapmaktayız. Yerimizin zemini beton beton üzerine Kilitli taş uygulaması yapan firmalardan istediğimiz maliyetlerin teklif halinde bize iletilmesidir.

    YanıtlaSil