Header Ads Widget

Ankara Kilitli taş ve Kilit taşı fiyatlari

ANKARA KİLİTLİ TAŞ
Kilitli taş, hepimizin her gün gördüğü, yaşam alanlarımızın yerlerine kaplayan taş türüdür. Sokaklarda, meydanlarda, kaldırımlarda, parklarda, otoparklarda sık sık kullanılmaktadır. Kilitli taşlar doğal taş değildir. Fabrikasyon ürünüdür yani üretimi yapılmaktadır. Kilitli taşın orta kısımları dar, uç kısımları ise geniştir. Böylece peşi sıra dizildiklerinde taşlar birbirini tamamlar ve kilitlenir. Kilitli taş denmesinin sebebi budur. Ankara Kilitli Taş Ankara ve çevresinde kilitli taş fabrikasyonuyla en iyi şekilde ilgilenen firmamız, konusunda uzmandır. Kilitli taş dış zeminlerin kaplanması için yani iç mekanlar dışındaki tüm yaşam alanlarını kaplamak için kullanılabileceğinden oldukça fazla ihtiyaç duyulmaktadır ve bu çerçevede de seri şekilde üretilmektedir.
Ankara Kilitli Taşı, Ankara ve çevresinin sokaklarını, bahçelerini, parklarını hem kullanışlı hem de güzel görünümlü yaşam alanları haline getirecektir. Kilitli taşlar istenilen renkte ve hatta istenilen desende üretilmektedir. Kilitli taş sayesinde otoparkların, asfaltların, bahçelerin görüntüsü tamamen değişmekte ve estetik görünüme kavuşmaktadır. Kilitli taşlar çok çeşitlidir. Ortası boş bırakılarak, altına çimen ekilen ve bu çimlerin taşların ortasından çıkmasıyla güzel görünüm sağlamış olanları dahi bulunmaktadır. Sokaklar, bahçeler, parklar, otoparklar insanların en fazla kullandıkları alanlardır. Bu sebeple taşlarda yıpranma, kırılma olabilir ya da zeminle ilgili bir işlem yapılması gerektiğinden sökülme işlemine ihtiyaç duyabilir. Bu tür durumlarda lokal olarak kilitli taşlar açılır ve tekrar aynı malzemenin yardımıyla kolayca kapanabilir. Ankara kilitli taş uygulaması, Ankara kilit taşı uygulama yapan firma, Ankarada kilitli taş yapımı, Ankara kilitli taş yapımı, Ankara kilitli taşlar, Ankara Kilitli taş firması, Ankara kilit taş fiyatı


KİLİT TAŞ USTASI
Kilit taşları çok zengin renklere ve desenlere sahip olan taş türüdür. Kilit taş doğal bir taş değildir çünkü üretimi fabrikalar tarafından yapılmaktadır. Müşterinin istediği renk ve desende kilit taş üretilebilmektedir. Kilit taş kullanım alanı çok geniş olan bir taş türüdür. Hal böyle olunca üretimin çok seri şekilde ve uzmanlar tarafından yapılması gerekir. Kilit Taş Ustası firmamızda ender bulunan ustalar arasından seçilmiş, deneyimli ve konusunda uzman kişilerden oluşmuştur. Kilit taşlar zeminleri kaplamak için öyle farklı tasarımlar sunar ki başka hiçbir malzemeyle bu denli büyük bir işi başaramazsınız. Tasarım olanaklarının çok fazla olması nedeniyle kilit taşlar iç mekânlardan daha çok dış mekânlarda tercih edilmektedir. Dış mekânlarmekânın vitrini olacağından estetik açıdan görüntüsü çok önemlidir. Bu estetik görüntüyü sağlamak için en iyi ustalar tarafından yapılmaktadır.
Kilit taşlar 3 çeşit üretilmektedir. Çeşitleri ebatlar ile belirlenir. Kilit taş ustaları en uygun ebatlar olan 6 cm, 8 cm ve 10 cm olmak üzere 3 çeşit kilit taşla uğraşmaktadırlar. Firmamızda çalışan Kilit Taş Ustaları ebatlara, kili taşların birbirine bağlantı noktalarına, sağlamlığına çok dikkat ederler. Genellikle dış mekânlarda kullanılan bir malzeme olduğu için kilit taşlar her türlü kötü şartla karşılaşabilirler. Bu kötü şartlar zaman zaman hava şartları olurken, zaman zaman da beşeri sorunlardan kaynaklı olabilir. Kilit Taş Ustalarımızın yaptığı kilit taşlar, dayanıklılık üzere maksimum seviyede kendilerini muhafaza eder . Ankara Kilitli taş ustası, Ankarada Kilitli taş ustaları, Ankara kilit taşı ustası, Ankarada kilit taşı döşeme ustası, Ankarada kilitli taş ustalar, Ankara kilitli taş yapan usta, Ankara kilit taşları

KİLİT TAŞI DÖŞEME FİYATI
Mülklerinizin için çevre düzenlemesi ya da peyzaj çalışması yapıyorsanız ilk ihtiyacınız kilit taşı olacaktır. Parklarda, bahçelerde, otoparklarda, sert zeminli yürüyüş yollarında ve sayamadığımız birçok yaşam alanında kilit taşı döşemesi yapılmaktadır. Üç farklı ebatta yapılabilen kilit taşlarını, firmamız istediğiniz ebatta ve renkte üretip, döşeme işlemi yapabilmektedir. Kilit Taşı Fiyatı oldukça uygundur. Uzun yıllar kullanılacak olması verilen fiyatlara değdiğini göstermektedir. Firmamızın döşediği kilitli taşlar kaliteli, dayanıklı ve çok uzun ömürlüdür. Firmamızın elinde olmayan tek şey döşeme yapılacak alanın zeminin sertliğidir. Zemininiz ne kadar sert ve sağlamsa o kadar iyi sonuç alınır. Fakat yine de firmamız kilit taşı döşeme işleminden önce zemini sertleştirir ve düzleştirir.
Kilit taşı yaptırma ve döşetme kararı verdiyseniz ve bu işlemi en uygun fiyatlarla hem kullanışlı ve dayanıklı, hem de estetik görünüme sahip olsun istiyorsanız doğru adrestesiniz. Kilit Taşı Döşeme Fiyatları olarak alabileceğiniz en uygun fiyatlar firmamızda mevcuttur. Yaşam alanınızın güzel görünüme sahip olmasını istiyorsanız yapmanız gereken ilk şey kilit taşı döşetmek olacaktır. Firmamız diğer firmalara oranla kilit taşı döşeme işlemini daha uygun fiyatlarla hem de daha kaliteli malzemelerle yapmaktadır. Üstelik ustalarımız döşeme aşamasında her türlü ayrıntıyı düşünerek, hiçbir şey atlamadan döşeme işini tamamlarlar. Müşteri memnuniyeti ve müşterimizin bütçesini zorlamama bizler için her şeyden önce gelmektedir. Ankara kilitli taş döşeme fiyatı, Ankara kilitli taş döşemesi, Ankarada kilit taş döşeme firmaları, Ankarada kilitli parke taşı döşeme firması, Ankara kilit taşları fiyatı, Ankara kilitli taş fiyatları 

HİZMET BÖLGELERİMİZ ÇankayaGölbaşıAltındağÇayyoluÜmitköy, Eryaman ,YenimahalleAkyurtAyaşBeypazarıBalaKazanMamakŞereflikoçhisarPursaklarSincanHaymana, EtimesgutYaşamkent , İncek, Keçiören, Dikmen, Kızılcahamam

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Kilit taşı Ankara16 Mayıs 2016 00:56

    Ankara kilitli taş ustası arıyorum lütfen bana Çankayada kilitli parke ustası gönderirmisiniz bizim apartman çevresi için kilit taşı yapımı lazım ve iyi bir usta olması gerekli biraz sıkıntı bir bölge burası

    YanıtlaSil
  2. Kilitli Taş ustası24 Mayıs 2016 14:17

    Ankarada bize çankaya bölgesinde kilitli taş uygulama ustası gerekmektedir işin uzmanı ve ustası bir kişiyi bizim buraya keşif için göndermenizi rica ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Kilit taşı ve Otopark taş ustası25 Mayıs 2016 01:27

    Ankarada hem kilit taşı için fiyat almak istiyorum hemde otopark zemini için karo taşı için fiyat almak istiyorum yerimiz 86 m2 civarında kararverirsek hemen başlana bilirmi bu aralar bitmesi gerekiyor sizden bir yanıt bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Ankara Kilit Taş uygulaması ve Kilit taş maliyetleri hakkında bazı bilmek istediğimiz konular ve yerinde bakılması önemli hususlar olduğu için sizden önce keşif yapmanızı istemek zorundayız sizin yaptığınız işler ghayet ciddi ilşler lütfen bir gelin yapılacak alana bakın ve bize uygulama + malzeme fiyatlarınızı verin bu işi biz yaptırmak istiyoruz

    YanıtlaSil
  5. Kilitli Taş uygulaması ve Kilitli taş yapımı konusunda uzman bir usta ararken sayfanızı tesadüf eseri internet googlede buldum beyfendi ben bir apartmanda yönetici olarak görev almaktayım bizim 3500 mt alan içerisinde tüm kilit taşlarının sökülmesi ve zemine kırma çakıl taşları serilmesi ve yeniden üzerinde silindir gezdirip sıkıştırılması sağlam bir şekilde yapılıp sonra sökülmüş olan kilit taşının yerine takılması ayrıca kırık çıkan kilit taşlarının yerine yeni kilit taş takviyesi yapılması gerekli bu işin ederi için bize bir maliyet hesaplaya bilmeniz icin size nasıl yardımcı olayım?

    YanıtlaSil
  6. Ankara Kilitli Taş8 Haziran 2016 16:30

    Ankarada kilitli taş ustası ararken tesadüf sayfanıza girdim iyiki girmişim istediğimi buldum size bir iş yaptırdım ve yönetimden arkadaşların taktirini kazandım sizden Allah razı olsun bizi büyük bir sıkıntıdan kurtardınız. Bundan sonra nere kilit taş işleri olsa uygulama yapan ustamız var diyorum ve sitenizi söylüyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Kilitli parke parke taşı fiyatları2 Ağustos 2016 11:41

    Ankara içi Kilitli parke taşı fiyatları nekadar maliyeti oluyor bizim alan toplamda 370 m2 bir alana yapılacak otopark zemin ve garaj girişlerine kilit taş döşenecek yerine bakıpmı fiyat veriyorsunuz yoksa telefondan direk fiyatmı veriyorsunuz yalnız ben 1 ay sonra yaptırmayı düşünüyorum ona göre sonra bana hemen yapalım demeyin

    YanıtlaSil
  8. İncek Kilitli parke taşı ustası23 Ağustos 2016 13:48

    İncek kilitli parke taşı yapımı ve uygulaması yapan uzman bir ustanız varmı aceba bizim villa içerisine yapılacak yer döşeme taşları için bir teklif almamız gerekmektedir. Sizden istediğim bir katalog ile gelirseniz benim bir taş seçip hızlı bir şekilde bayramdan önce yaptırmam gerekli

    YanıtlaSil
  9. Ümitköy Kilit taşı26 Ağustos 2016 00:49

    Ankara Ümitköy Kilit taş uygulaması yapabilen bir uzman ararken size ulaştım sayın ilgili lütfen buraya bir keşif uzmanı gönderip bizim yerin ölçüsünü alıp bize uygun bir bütçe sunabilirmi?

    YanıtlaSil
  10. Çayyolu Kilit taşı9 Eylül 2016 00:22

    Ankara Çayyolu ilçesinde bizim bir bahçe var ve buraya kilit taşı ile yürüme yolu ve otopark alanına kaldırım taşı ile kilitli taş döşemesi yapılması lazım sizlerden yardım istiyorum bana yardımcı olurmusunuz fiyatlarınız ne aralıklarda bütcemiz fazla yok makul bir fiyat çıkarsa hemen yaptırabilirim bayram öncesi

    YanıtlaSil
  11. Eryaman Kilitli taş ustası15 Eylül 2016 14:43

    Ankara Eryamanda Kilitli taş ustası arıyoruz bizim bir triblex ev var ve bunun çevresine kilit taş döşenmesi gerekli ortalama ne kadar bütçemiz gider bununla ilgili bana bir yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  12. incek Kilitli taş18 Eylül 2016 00:45

    Ankaranın İncek semtinde Kilitli taş ustası ararken sayfanıza ulaştım bizim villa kilitli taş işleri için bir ekip aramaktayız sizlerinde bu işleri yaptığınızı görünce hemen size ulaşmak istedim bana yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Batıkent Kilitli parke taşı ve Kilit taş fiyatları17 Ekim 2016 13:20

    Ankaranın Ostim yakınlarında Batıkent bölgesinde bizim bir villa için Kilitli taş fiyatları için sizden bir teklif istemiştik ek olarak karo yapılmasını istemiştik lakin bütcemiz yetmemişti sizden yeniden gelmenizi rica ediyoruz şuanda bütce sıkıntımız yok

    YanıtlaSil
  14. Kilit taşı ustası Ankara17 Temmuz 2017 05:32

    Ankara içi kilitli parke ustası lazım bize bir ihale işi aldık ve burada yapılması gereken işler çok fazla sizden ricam bana iyi bir ekip temin etmenizdir.

    YanıtlaSil
  15. Kilitli parke taşı ustaları18 Temmuz 2017 04:50

    Ankarada Kilitli parke taşı ustaları diye aradım siz çıktınız karşıma bana 200 metre civarında kilit taşı gerekmektedir bunun yapımı konusunda sizinle çalışmak istiyorum bana yardımcı olmanızı rica ediyorum yerimiz çankaya bögesinde nasıl görüşürüz

    YanıtlaSil
  16. Kilit taşları fiyatı26 Mayıs 2018 10:55

    Kilitli parke taşı satışlarınızı gordum biz parke taşları hakkında on bilgi edinip malzeme almak istiyoruz konu hakkında bize yardımcı olursanız çok seviniriz sizin fabrikanız nerede nezaman goruşuruz

    YanıtlaSil
  17. Ankara Kilit taş birim fiyatı20 Mart 2022 09:14

    Ankara Kilit taş birim fiyatı almak istedigim bir alanımıza otopark zeminine kilit taşı döşenmesi gerekiyor bizim bu alan her yağmur yağdığında çökme meydana geldiği için sağlam bir uygulama yapılmasını rica ediyorum bana bu kilitli parke zemin döşemesi için uygun ve ucuz bir fiyat vermenizi istiyorum

    YanıtlaSil
  18. Kilitli taş işçilik ne kadar?20 Mart 2022 13:48

    Merhaba Kilitli taşlarımız var sadece işçilik yapılması gereken 2bin m2 alanımız için kilitli taş ustası arıyoruz uygulama fiyatı ne kadar oluyor fiyat almamız mümkünmüdür

    YanıtlaSil
  19. Gölbaşı Kilitli parke taşı21 Mart 2022 01:12

    Merhaba Gölbaşında kilitli parke taşı yapılacak alanların ölçümü ve ortalama çıkacak birim fiyatları için sizlerden teklif istiyorum yerin genişliği ortalama 600 m2 alan için hesaplama yapabilirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  20. Çankaya Kilitli parke taşı22 Mart 2022 01:03

    Çankaya'da Kilitli parke taşı yapımı konusunda işini bilen uzman ekipler arıyoruz alanımız çok büyük olduğu için kilitli parke taşı ustaları tecrübeli olması gerekiyor bizimle iletişim kurmanızı rica ediyorum

    YanıtlaSil
  21. Kilitli parke taşı birim fiyatı23 Mart 2022 01:56

    Kilitli parke taşları için malzeme birim fiyatı almak istiyorum. Yaklaşın 13 palet kilit taşı için maliyeti ne olur nakliye dahil Ankara içerisine kaç liraya getiriyorsunuz bana buununla ilgili bir fiyat verirmisiniz iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  22. Sincan Kilitli parke taşı24 Mart 2022 03:59

    Sincan'da kilitli parke taşı işleri yapan arkadaşlara ihtiyacımız var bir sitenin çevresine yaklaşık 2900 metre kare alan için kilitli taş uygulamasında iyi olan ve zemin sertleştirmesi için işi bilen ekiplere ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
  23. Etimesgut Kilitli taş ustası27 Mart 2022 02:36

    Ankara Etimesgut Kilitli taş işleri yapan ustaların dikkatine bizim yerimiz Etimesguta bağlı Bağlıca mahallesinde 3 site içerisindeki alanda zemin döşeme taşları ile hem yürüme yolları hem çardak alanları için kilitli taş hem karo işleri var bu alanların işleri komple verilecektir malzemelerin tarafımızdan alınacağı ve sadece ustalık hizmetleri almak istediğimizi belirtmek istiyorum ekipleri olan firmalar veya şahıslar bize ulaşın lütfen

    YanıtlaSil