Header Ads Widget

Parke Taşı Döşeme Ustasi

Ankara'da Parke Taşı döşeme ustası Arayan tüm müşterilerimiz hemen sayfamıza göz atınız sizlere en uygun fiyat garantili ve temiz titiz işçilik garantili parke taşı döşeme işi ve parke taşı satış işlerinizi yapmaktayız. Firmamıza bağlı usta kadrolarımız Ankara'nın her semtinde icra ettikleri mesleklerinin çok sayıda referansa beğeni ve memnuniyet almıştır.

Ankara Parke Taşı Döşeme Ustası için hemen sayfamızdaki telefondan bize ulaşın ve işiniz hakkında kısa sorulan sorulara cevap vererek online parke taşı fiyatları alabilirsiniz veya keşif isteyerek ustalarımızı işin yapılacağı alana davet edebilirsiniz ve karşılıklı teklif alabilirsiniz.

Ankara Parke taşı fiyatları için işin yapılması gereken alana zemin sertleşmesi yapılacak'mı veya zemin düz alan olarak hazır'mı gibi sorular sorulacak sizin söylediğiniz durumlara göre işin maliyet hesaplaması yapılmaktadır. Parke taşı, Parke taşları, Parke taşı ustası, Parke taşı firması, Ankara parke taşı işleri, Parke taşı uygulama, Parke taşı yapımı Parke taş ustaları Ankarada, Ankara'da Parke taş ustaları



Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Gölbaşı parke döşeme işleri yapıyorsunuz sanırım mail adresinize adresimi gönderdim lütfen acil benimle iletişim kurun parke taşı döşemesi yapılması lazım

    YanıtlaSil
  2. Selamın aleyküm ustalar bizim çayyolu sitesi için parke taşları lazım siz satışta yapıyormusunuz acil yarına bir kamyon bazında kilitli parke taşı almamız lazım bana ulaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Parke taş ustası24 Şubat 2016 15:28

    Merhaba ben Erzurumda okul müdürüyüm ve ilk olarak il dışına çıkıyormusunuz bizimle iletişim kurunuz

    YanıtlaSil
  4. Parke taşı döşemesi26 Şubat 2016 01:45

    Ankara içi parke taşı döşemesi yapan usta aranıyor sizlerde bu işleri yaptığınızı gördük bizimle iletişime geçereseniz size güzel işler yönlendirebiliriz efendim sayfılarla

    YanıtlaSil
  5. Parke taş ustası Ankara11 Mart 2016 13:51

    Ankara kilitli parke taş ustası arıyorum lütfen bana iletişim bilgilerini gönderirmisiniz sizinle çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Ankara Parke taşı19 Mart 2016 13:59

    Parke taşı Ankara içi usta aramaktayım benim hobi bahçemde yapılması gereken parke taş işleri mevcut aceba ortalama bir maliyet çıkartmak mümkünmü

    YanıtlaSil
  7. Ankara Parke taşı döşeme ustaları3 Nisan 2016 00:20

    Ankarada parke taşı döşeme ustaları ararken sizi buldum sayın ustam bizimde parke taşı işimiz var ve biraz sıkıntılı durumda bazı alanların çökmesi sonuçu tüm yağmur suyu aparmanın içerisine yürümektedir bunu durdurmak ve bu sahayı tamamen yeniden inşa etmek için sizinle görüşmemiz gerekmektedir lütfen sizde müsait oldugunuz durumda hemen buraya bakabilirmisiniz önümüz nisan ve yağmur çamur gelmeden bu işi bitirmek niyetindeyiz

    YanıtlaSil
  8. Parke taşı fiyatları7 Nisan 2016 07:16

    Bizim kilitli parke fiyatları hakkında sizden teklif istemiştik ve size yapılacak işler hakkında mail atmıştım bana geri dönüş yapmanızı rica ediyorum işimiz başlaması gerekli acıkcası sizden başkasına yaptırmak istemiyorum

    YanıtlaSil
  9. Çankaya Parke taşları ve Çankaya parke işi24 Mayıs 2016 14:32

    Ankara çankayadan biz apartman çevresine ve otopark alanları için otopark taşları ve otopark zemin döşemesi için sağlam bir yapı istiyoruz bana bu konuda bir fiyat verebilirmisiniz yerimiz 120 mt2 diyelim ortalama

    YanıtlaSil
  10. Gölbaşı Parke taşı25 Mayıs 2016 01:34

    Ankara Gölbaşı haymana yolu üzerinde bizim yaklaşık olarak 900 mt2 alan için parke taşı döşemesi ve zemin için sağlam bir sertleştirme yapılması gerekli burası önceden ekilen tarla olduğu için direk kesek topraklar ve nasıl bir yol haritası çizilmesi gerekli bu konuda uzman olan sizlerinde yardımını istemekteyiz ve ücretlerinizin ortalama nekadara mal olacağını bilmek isterim

    YanıtlaSil
  11. Ankara kilitli parke taşı24 Temmuz 2016 14:09

    Ankara Kilitli parke taşı ustası ararken size rastladım benim için şans oldu uzmanım benim bahçeme yapılması gereken parke taş işleri var benim yerim akyurt ta eğer bu bölgeye geliyorsanız banada bir teklif vermenizi rica ediyorum yapılacak alanların resimlerini çekip gönderebilirim zemin çok kötü ve ilk olarak zemin tesviyesi gerekli sonrasında yapabilirsiniz kilitli taşları

    YanıtlaSil
  12. Kilitli parke taşı yapımı Ankara2 Ağustos 2016 11:37

    Ankarada bize kilitli parke taşı yapan ekip lazım sizn bu işleri ciddi şekilde yaptıgınızı gördüm bizim alanların tamamı zemin beton ve beton üzerine direk kumu serilip taşların döşenemesi gerekli bizim malzeme var aldık ve sadece işçilik yapacak usta gerekli bu tür işleri yapıyormusunuz

    YanıtlaSil
  13. Eryaman Parke taşı ustası19 Ağustos 2016 13:02

    Eryamanda parke taşı döşenecek küçük 80 metre bir alanımız var bu işleri için yerine bakıp fiyat verebiliyormusunuz ben direk tefondan fiyat alabilirmiyim nomu yazdım beni ararmısınız

    YanıtlaSil
  14. Keçiören Parke Taşı ustası23 Ağustos 2016 13:43

    Ankara Keçiören semti arasında bizim kilit parke ustası ihtiyacımız var taşlarımız eski yerinden sökülüp yeni yerine döşenmesi gerekli aceba eski parkeleri söküp yeni bir yere yapmak nekadara maloluyor

    YanıtlaSil
  15. Çayyolu ve İncek Kilitli parke31 Ağustos 2016 01:46

    Çayyolu ve İncek arasında kilitli parke işleri yapılacak büyük bir site çevresi için sizden fiyat almak istiyoruz bizim burası 10 bloktan oluşuyor ve iş oldukça fazla yerine bakmanız gerekir

    YanıtlaSil
  16. Çankaya Kilitli parke taşı9 Eylül 2016 00:27

    Ankara Çankaya bölgesinde kilitli parke taşı ustası ararken sizi buldum benim apartman çevresi 100 metre buraya kilitli taş döşemesi yapılacak sizin fiyatlarınız ne aralıkla bana bir mail atarmısınız bayramdan sonra yaptırmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  17. İncek Parke taşı döşemesi18 Eylül 2016 00:51

    Ankara İncekte yer döşeme taşları ile parke döşeme taşları hakkında hem fiyatlarınızı hemde kaliteli ürünlerinizi görmek istiyorum bana bir katalog ile buraya gelip teklif verirseniz sizinle çalışmak isterim

    YanıtlaSil
  18. Kazan Kilitli parke17 Ekim 2016 13:17

    Ankara Kilitli parke işlerimizin yapılması için sizden gecen sene bir teklif aldık lakin şimdi yapılmasına karar verdik fiyatlarda çok yükselme varmı yerimize bakmıştınız

    YanıtlaSil
  19. Pursaklar Kilitli parke taş24 Ekim 2016 01:44

    Ankara Pursaklar Kilitli parke taşı yapımı konusunda ve Kilit taş fiyatları ile ilgili bir tecrübe bakımından bilgi edinmek için size yazma gereksimi hissettim beyfendi bana yardım ederseniz bu işi size verebiliriz

    YanıtlaSil
  20. Kilitli taş ustası aranıyor26 Mayıs 2018 10:54

    Ankarada kilitli taş ustası aramaktayım bize yardımcı olmanızı rica ediyorum sizinle nezaman bir araya gelebiliriz yeri gorelim ve fiyat alalım sizdende

    YanıtlaSil
  21. Parke taşı fiyatları 2022 birim maliyeti20 Mart 2022 09:17

    Parke taşları için 2022 güncel birim maliyeti araştırması yaparken sayfanıza ulaştık bizim parke taşları yapılacak alanımıza ortalama 300 metre kare bir alan için 8lik kilit taşına ihtiyacımız var bana bir maliyet hesaplamanızı rica ediyor iyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
  22. Parke taşı fiyatları Ankara23 Mart 2022 02:01

    Merhaba yaklaşık olarak 1 palet kilit taşın m2 birim fiyatı ve maliyetleri hakkında bana bir teklif iletir misiniz. Hatta işçilik yaparsanız eğer bizim apartman çevresine kilitli parke taşı döşemesi dahil bir fiyat verirseniz seviniriz

    YanıtlaSil
  23. Parke taşı 1 palet fiyatları24 Mart 2022 04:04

    1 palet parke taşı için fiyat araştırması yapıyoruz nakliye + işçilik maliyeti palet başı kaç liraya maliyeti oluyor bunu bilmek istiyorum bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim hayırlı işler dilerim

    YanıtlaSil